2016. november 11., péntek

my pile is better than yours


hüm, szóval. van az az alternatív univerzum, academy for talented youth - leánykori nevén a balett au -, amire, kérem alássan, hazel rendesen ráfüggött. majd' kerek négy percen keresztül ömlengeni is fog róla a vágás alatt. // shitpost&drawings
(utóirat: ne vegyetek komolyan)


tulajdonképpen fognom kéne a seggem, és írnom valami tisztességes történetet, de. ugyan.


először is, benarmie néhány meme-mel keresztezve. (mer' benarmie. még ha a pokol tüzén is ég, ki keresztnevén meri huxot szólítani.)
ben nagyon büszke az arcára. (hát még én; fülsimi meg nózicsókok)
((btw még mindig nem értem, hogy s mint működik a haja. az a végtelenül csodálatos, gyönyörű, tekergetni való....)

boyfriend t-shirt (aktuál': hoodie) buzi vagyok. hux is. meg a verj-lelket-a-pasidba-szombat-reggel–csókokat sem vetjük meg. általában. (mitty nem kifejezetten az a morning person típus. jobban teszed, ha ívben elkerülöd - mintha általánosságban nem úgy nézne ki, mint aki élve fel akar falni.)

zongorista szöszke démon, alias phasma. (#wife)
én imádom ezt a nőt, atomtól atomig. (fun fact: van benne valami, ami egykori zongoratanáromra emlékeztet, így nem esik nehezemre elképzelni, ahogy ül egy kőkori, angyali fényben úszó monstrum előtt, és lélekben egészen máshol járva lengedezik összevissza. hüm.)
továbbá az au headcanonja, hogy huxy előszeretettel becézi őt gwennek, esetleg ewnek. (na vajon.)

ééés sunshine rey, a maga minden csurgó-cseprő bájával. finn meg ő lelkes baristaként munkálkodik a helyi starbucksban; és hogy kiéljem művészi perverzióim, felruháztam kicsiny napsugaram a rajzolók hatalmával. mert szenvedni öröm

[drámai, anyák büszke hanglejtésével megejtett monológ helye]
valaki mentse meg finnt
avagy poe nem ismer határokat, finn meg nonstop confused af.




szóval, egy-két hiatus között a palettára kerülnek az efféle, firkálmányos mócsingok is, hátha ԅ(¯﹃¯ԅ)

2 megjegyzés:

  1. Idetévedtem holmi Johnlockot remélve(vagy bármit csak tőled)
    És akkor így néztem a telefont.
    A telefon nézett engem.
    Mindketten sokkolódtunk.
    Aztán rájöttünk, hogy aki ezeket rajzolja ma rám ugrott egy könyvesboltban. Most híresnek érzem magam.
    Szóval éppen próbálok lélegezni,és nem azért mert a Köpeny fojtogat hanem bár nem vagyok benne a fandomban de ezek gyönyörűek, elbűvölőek és még ezer ilyen jelző *-*

    ( p.s : kylonak is frenetikus felsőteste van )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. (Ííh, megígértem, hogy befejezem; na, majd azt is egyszer.)
      Én is majdnem megfojtottalak, hüm, bocsi :'D (Fanklubbot A Köpenynek.) Sziporkázók csókok, rózsasziromlevelek meg minden, nagyon köszönöm c':

      (re-ps: De főleg Eriknek. Vajon ha őket összeeresztenénk.....)

      Törlés

© Agata | WS
x x