2017. március 14., kedd

awkward award


mindig tükör előtt begyakorolt kis indítószövegem van, most mégsem jut eszembe semmi, na mindegy. a vágás alatt kiábrándító személyiségem picsog a csodás {susie}-nak hála, avagy furcsamód hozzám is elért a liebster award.


[szabályok]
ismertesd a szabályokat! nevezd meg és linkeld be azt, akitől kaptad, és köszönd meg neki! válaszolj az általa feltett 10 kérdésre! tegyél fel 10 kérdést! jelöld meg azokat a blogokat, akiknek továbbadod!

// néha jómagam is megfeledkezem a létezésemről, kissé meg is lepett a dolog; millió csók {susie}-nak, nagyon szépen köszönöm a díjat ( ̆▿ ̆ʃƪ) (ezen úton is két kiló rózsaszirom és tündérpor a viktuurikért, oh jaj)
kinda update: mint később informáltam magam, a drága és csodálatos {mad}-től is megkaptam a díjat, hát egyem a zúzátokat, emberek ヽ(*´∀`)ノ゚.:。+゚


i. ki a kedvenc rajzolód, aki mindig megihlet a munkáival? mutasd be!
ha most mindenkit fel kellene sorolnom, reinkarnálódnátok, talán háromszor is. nade. örök szerelmem {viria}, még anno a pjo lázamban (still ongoing) estem belé; a haikyuu!! artjaira pedig nem találok szavakat *sír, öklöt ráz*
muszáj még említenem {jo}-t, {frida}-t, {sleii}-t, {sybil} drágámat és {pinetre3}-t, akinek ki kellene már öntenem a szívem, de egy darab szar vagyok,, , *lőn "artist" problems a köbön*
((azt meg kell jegyeznem, hogy többnyire rajzolói karrieremben inspirálnak))

ii. zenével vagy zene nélkül írsz?
szolid háttérzajban valahogy könnyebben megy az alkotás, így az esetek többségében zenével működöm

iii. ki az a kedvenc szereplőd, aki nagy hatással volt rád?
oikawa tooru, king of my heart, tulajdonképpen regényt tudnék írni. de, a lényeg: mint középhaladó sportoló (lol menj már), legfőképp a kitartása inspirál - háttérinfó: pocsék térdeim miatt ki tudja, hányszor feladtam már; erre jön egy animált seggfej, és kivirul a lelkesedésem ヘ(-_-ヘ (hatással volt még kain fiam hairstyle-jára, bár elég gáz copyt produkáltam)

vi. van olyan motívum, amit minden fandomodban felhasználsz? (például mint nálam az idegen nyelvek. :P)
óó, talán a beteges tördelés. meg alliterációk tömkelege, a csapból is ők folynak, ehv (idegen nyelvekkel is próbálkozom, de bár ne tenném)

v. milyen gyakran hagysz véleményt mások ficeinél?
újabban ha képes vagyok értékelhető hozzászólást megfogalmazni, a szívemet kiraboló írások alá mindig odapiszkítok ∠( ᐛ 」∠)_ (ha mégsem teszem, valószínűleg visongok meg taknyomban-nyálamban-könnyeimben pancsizom a barlangomban, bár ez nehezen jut el az illetőhöz)

vi. mutasd meg az írós füzeted, ha van! ha nincs, akkor ezt a kérdést felhasználhatod arra, hogy sikíts nekem valamelyik otp-dről. :3 (és ha lelkesnek érzed magad, akkor a kérdés mindkét felét megválaszolhatod.)
nem igazán érzem szükségét efféle kellékeknek, ámbátor van az a stormtrooperes, vagy két éve lejárt határidőnaplóm, amibe nagyon-nagyon-nagyon régi szociopata cselekvéseket jegyeztem fel,,, fúj, róla többet ne is. mert OTP TIME!44! (visszafogom magam, és nem litániázom a haikyuu!!-ról, amiben vagy huszonöt otp-je lehet az embernek,, de pszt, iwaoi, daisuga meg tensemi az élen, hah ( ͡o ͜ʖ ͡o)ง) anyways. nem tudom, ez mennyire önző, de egyik kedvencem a saját fiaim alkotta névtelen teenage dirtbag, mert igen, jesus és judas nevekkel ruháztam fel két életképtelen gondolatfoszlányt (#felkavaró tartalom címke alatt az elkövetkezendőkben tervezem szövegelni róluk, készüljön a nép).
(amúgy vagy tíz perce filózom, mert valami egészséges, cuki meg minden párocskát szeretnék választani, de üh) szóval, pynch. AMI MÉG KÁNON IS BASZDKI, csodálatos, lehengerlő, könnyfakasztó. ugyan az utolsó könyvig nem jutottam el (yet, but shame), de tudniillik ronan a lélekállatom, és ami ott folyik, az szépen beleissza magát az elmémbe, és nem hagy aludni (veszek magamnak életet, nyugi).

vii. ficajánló! mondj három ficet, bármilyen fandomból és párossal (magyarul vagy idegen nyelven), amit mindenkinek el kellene olvasnia~
tooru and his knees (specifically the right one) /nem találtam a címét??, úgyhogy önkényesen adtam neki egyet, éljenek a tumblászos ficik/ és most megint kanyar a rossz térdeimhez; talán csak az élet közjátéka, hogy ennyire fontos és szívfacsargató számomra az írás (mer' mikor az ember lánya mély önmarcangolásban fulladozik hajnali háromkor, és vagy fél órát bőg, hogy miért, ez miért ilyen szép #fcku that right knee i will rule the world anyway)
x marks the soft spot of your heart meg amúgy minden, ami raistlin, ámen. meglehet, már vagy másfél éve stalkolok izgek-mozgok a blogger világában rendszeres jelleggel, de még mindig vannak csodái, miket nem tettem magamévá (megint shame).

viii. szereted a genderbent ficeket, fanartokat? :3
*finger guns* mi az, hogy. (bubbline/gumlee spam here) igaz, többnyire csak a saját karaktereim körében mozgolódtam ilyen téren, olvasni konkrétan semmit sem, eddig.

ix. szívszakadás! mesélj egy kicsit egy fandomról, amivel szakítottál.
(askon mintha gügyögtem volna az odaátról, szóval) hetalia, bár ez inkább a "bocsi, cseszett mód megfeledkeztem rólad, de amúgy szeretlek, még mindig, örökké,, *tíz perc múlva* ,,,mi az a hhatáliá??" kategória volt, ühm. mondhatom, hogy a voltron dolgok mellett ezen nőttem fel, igaz, egyetlen saját példányom sem volt, de jáj,, igazán kellemes emlékké avanzsálódott a fandom, gilbertet továbbra is imádom, meg a hülye fejükre való asszociálás az országok hallatán sem múlt el, szóval a szívem még egyben van (´ε` )

x. képes lennél letörölni valamelyik régi írásod, amit már nem tartasz olyan jónak? van olyan, amit szégyellsz, és legszívesebben letagadnál?
uhh, hát kinek nincs. backflip a fent említett "nagyon-nagyon-nagyon régi szociopata cselekvések"-hez; lehet már két-három éve, hogy azt a sztorit írtam (hannibal influenced, shitshitshit), és,, át kellett volna gondolni, de rendesen. anno lelkesen publikálgattam, aztán gigászi hiatusok után leszedtem, egy évre rá újraírtam, majd megint töröltem a picsába, hál'istennek. (a gyilkolászós jeleneteit még mindig csipálom, büszke vagyok a pár évvel ezelőtti önmagamra *vállveregetés*)
azért le nem tagadnám, sőt megfordult a fejemben, hogy ikszedjére is nekiesem, mert az igazat megvallva annyira összeszedett storyline-om azóta sem volt, eh.

próbáltam eredeti lenni:
i. ha most az öledbe hullana egy felsőfokú nyelvvizsga, milyen nyelvűnek örülnél?
ii. (ezt általában gonosznak titulálják, de) kedvenc íród? miért pont ő?
iii. egy karakter, akit mindenki pfújol, de te a kebleden hordod.
vi. ha rendelkezel saját szereplőkkel, van-e valamilyen mély jelentése per története a neveik kiválasztásának?
v. válogatós vagy? (gondolok itt ételekre, filmekre, akármire)
vi. meg tudod nyalni az orrod?
vii. van valami "különleges képességed"?
viii. melyik műfajban, műnemben szeretsz alkotni?
ix. jelenlegi hangulatodat leginkább jellemző zene helye.
x. top három otp (cliché indeed)?

🌸 nem tudom, akinek ingerenciája van, töltse ki nyugodtan, én csak örülni tudok; de mindenképp jelölném {sybil}-t (mad már megdobott eggyel, de nem érdekel, hajítom én is), {andy}-t (marco diazzal nem írunk angstot, erről törvényt kérek), {moosenutty}-t (második pofon itt is, de nekem akkor is jeleznem kell, mi kavarog idebenn) meg {gyilkoskoala}-t (this bitch (me) is still hungry for nem(csak)depresszív wanda, thank you).

1 megjegyzés:

  1. Hát szervusz.
    Legközelebb Susie-n keresztül nem egyből ilyen kommentelni való dolgok, hanem az alkotások felé veszem az irányt, ígérem. Sajnos elveszítetted a játékot, amint megláttam Gilbert nevét az oldalon, szóval hej, örülj a listámnak :D

    1. ha most az öledbe hullana egy felsőfokú nyelvvizsga, milyen nyelvűnek örülnél?
    Attól függ, ismerni is fogom utána az adott nyelvet? Ha igen, akkor arab x'D
    2. (ezt általában gonosznak titulálják, de) kedvenc íród? miért pont ő?
    (Hivatalos)On Sai. Olvass bele, megtudod. Imádom a fogalmazásmódját a világlátását, mindent.
    (Fanfic-szerző) Raistlin. Ctrl+C; Ctrl+V a fentihez.
    3. egy karakter, akit mindenki pfújol, de te a kebleden hordod?
    Említett On Sai Artúrja.
    Egyébként meg minden karakternek van valahol egy jól eldugott rajongótábora :D
    4. ha rendelkezel saját szereplőkkel, van-e valamilyen mély jelentése per története a neveik kiválasztásának?
    Hm. Hát… HM. Akkor kezdtem utánajárni a szereplőim nevének, mikor megtudtam, hogy sikerült úgy véletlenszerűen nevet választanom nekik, hogy az egyiküket szirénának, a másikat tengerpartnak hívják. Rögtön utána úgy döntöttem, hogy jelentést adok a nevüknek egy általam kitalált nyelven, ami azóta is nagy hobbim, amennyiben úgy adományozok nevet drága szereplőimnek, hogy nem vagyok birtokában becses nevük jelentésének. Mellesleg sok helyen felbukkan nálam a nevek hangsúlyozása.
    Amúgy valamiért az is érzékenyen érint, ha a környezetemben valakinek hülye neve van, pl. Nyikoláj, Seherezádé, Brúsz… Beverneky-Kemény Farkas…
    5. válogatós vagy? (gondolok itt ételekre, filmekre, akármire)
    Nem eszem húst, és nagyon sokáig tart magam rávenni arra, hogy belekezdjek valami újba, mert félek, hogy rászánom az időt, és nem éri meg a befektetett energiát… ez igennek minősül?
    6. meg tudod nyalni az orrod?
    Lol nope.
    7. van valami "különleges képességed"?
    Egy 45 perces utat megtettem 20 alatt, szóval mondhatjuk azt is, hogy teret hajlítottam. Azóta se tudom, hogy történt, de már kétszer is előfordult, így kezdek hajlani afelé, hogy ez kánon.
    8. melyik műfajban, műnemben szeretsz alkotni?
    Ponyva, heh :D
    Fantasyban (saját írások) a hosszabb lélegzetű dolgok futnak be, fanficeknél befigyelnek a nem fantasyk is (kb. egyik se az…) ott pedig többnyire a rövidebb, novellásabb történeteket kedvelem.
    9. jelenlegi hangulatodat leginkább jellemző zene helye.
    Ja, hogy nekem most mással kéne foglalkozni? Meh. https://www.youtube.com/watch?v=mML2fPec7xU
    10. top három otp (cliché indeed)?
    PruHun, Gajevy, Seungchuchu ;)

    VálaszTörlés

© Agata | WS
x x